Het hart van ons Service-abonnement wordt gevormd door de module ‘Basis’. De overige modules voeg je naar wens toe en stem je af op jouw individuele situatie. Precies zoals het bij jou past!

De module bevat de volgende diensten:

  • Digitale polismap
  • Digitale nieuwsbrief en relatiemagazine
  • Voordelen bij onze partners
  • 24-uurs bereikbaarheid bij schade
  • Gratis overstapservice
  • Gratis onderhoudsgesprek over jouw verzekeringen
  • Hulp bij het invullen van jouw 
  • Unieke servicepas
     

Digitale polismap

Met de digitale polismap heb je 24/7 toegang tot al je actuele financiële gegevens. Al je zaken overzichtelijk en altijd up-to-date beschikbaar. Je hebt geen ordner of schoenendoos meer nodig om jouw verzekerings-, hypotheek- of pensioengegevens te bewaren. In jouw beveiligde polismap vind je al je ingescande polissen overzichtelijk bij elkaar. Ook je schademeldingen kun je eenvoudig en direct volgen. De polismap is namelijk direct gekoppeld aan onze backoffice-administratie.

Digitale nieuwsbrief en relatiemagazine

Periodiek ontvang je van ons een digitale nieuwsbrief met bruikbare tips en adviezen. Ook bieden wij in de nieuwsbrief regelmatig voordelen en acties aan, waarvan abonnementhouders exclusief gebruik kunnen maken.

Voordelen bij onze partners

Met verschillende bedrijven en instellingen hebben wij afspraken gemaakt, exclusief voor onze abonnementhouders. Zo kun je forse kortingen krijgen op de tarieven van de met ons samenwerkende notarissen, advocaten, makelaars, taxateurs en vele anderen (elders op deze website– klik op ‘partners’ vind je een actueel overzicht van onze partners).

24-uurs bereikbaarheid bij schade

Een schade komt altijd ongelegen. Juist in die situaties bewijst het abonnement zijn toegevoegde waarde. Want voor schades zijn wij voor jou 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Altijd ‘live’ iemand aan de telefoon die jouw situatie aanhoort en direct tot actie overgaat, zodat de overlast voor jou tot een minimum wordt beperkt.

Gratis overstapservice

Wij streven ernaar jouw primaire aanspreekpunt te zijn op financieel gebied, jouw ‘financiële huisarts’. Heb je nog verzekeringen lopen die niet via ons kantoor geadministreerd zijn, dan zorgen wij ervoor dat ook deze verzekeringen in onze administratie opgenomen kunnen worden en zichtbaar worden in jouw digitale polismap. En natuurlijk controleren wij dan gelijk of die verzekeringen nog wel aansluiten bij je huidige situatie en wensen. Is een beter alternatief voor handen of is een besparing op de premie mogelijk, dan bespreken wij dat uiteraard direct met je.

Gratis onderhoudsgesprek over jouw verzekeringen

Voor al je verzekeringen die via ons kantoor geadministreerd zijn heb je recht op een gratis periodiek onderhoudsgesprek tijdens kantooruren bij ons op kantoor*. Dat mag éénmaal per 2 of 3 jaar maar beter nog: op een moment dat jij het nodig vindt. Want wij zijn er graag als jij ons nodig hebt.

Hulp bij het invullen van jouw belastingaangifte

Het invullen van de jaarlijkse belastingaangifte - voor 1 april van ieder jaar - is vaak een hele opgave. Ons Service-abonnement helpt je bij deze activiteit. Wij maken ieder jaar afspraken met belastingadviseurs en accountants om je behulpzaam te zijn bij het invullen van jouw aangifte. En uiteraard tegen een zeer concurrerende prijs! Elders op deze website – klik op ‘partners’ - vind je de namen en contactgegevens van deze adviseurs en hun actuele prijzen.

Unieke servicepas

Met de unieke servicepas kun je exclusief gebruik maken van alle voordelen die het Service-abonnement jou biedt. Niet alleen bij onze aangesloten partners krijg je doorlopend en eenvoudig voordeel maar periodiek bieden wij de houders van het Service-abonnement ook leuke aanbiedingen. Denk bijvoorbeeld aan het gratis wassen van je auto bij in een hypermoderne autowasstraat, een (extra) korting op het assortiment van een winkelier, korting op de entree van musical of theatervoorstelling maar ook een (premie)voordeel bij het afsluiten van een nieuwe verzekering. Ons streven is je zoveel voordelen te bieden dat het Service-abonnement je meer oplevert dan het je kost!
 

* Wens je een afspraak buiten kantooruren en/of op een andere locatie dan ons kantoor, bijvoorbeeld bij je thuis, dan kunnen daaraan kosten verbonden zijn. Wij informeren je daar altijd vooraf over. Uiteraard biedt het Service-abonnement je een korting op deze kosten.